High on life!

Vet inte riktigt vad det är med mig, jag är som förbytt om man jämför med hur jag mådde i helgen.

Jag är så glad, det spritter i kroppen på mig, jag är allmänt lycklig, livet leker, jag har massor med energi, mycket idéer.. Vet inte vad jag ska göra av allt! :)

Riktigt skönt iallafall men som sagt, vet inte i vilken ände jag ska börja med allt.

Ska skriva en lista någon dag på allt som jag vill göra och allt som behöver göras här hemma så jag har lite koll för jag glömmer lätt bort vad jag har tänkt på under dagen!

 

 

Har varit på en helt underbar utbildning idag, tiden bara rann iväg och jag önskar att den hade varit några timmar till. Lärde mig jättemycket om hur vi människor fungerar och hur vi kan "leka" med psyket om vi vill.. Intressant! :D

Blev även bjuden på lunch så det tackar jag för..!

 

 

Jo, en sak till.. Det har snöat massor idag och faktiskt för första gången på många år så är jag glad över snön!?

Längtar tills vi har tid att gå ut och åka lite pulka, bygga snögubbar och lyktor så jag hoppas snön ligger kvar nu och att det inte blir så jävla kallt.

 

Åhhh.. tänk om man kunde få känna så här varje dag!! :D

 

JAG ÄLSKAR MITT LIV OCH ALLA SOM ÄR EN DEL AV DET! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0