Lördag

Hej allihopa!

Hann inte uppdatera igår, var i Sundsvall hela dagen.

Först var jag på jobbet och gjorde typ ingenting, sen var jag och mamma upp på Sibylla och åt lite lunch med Linda.
Sen for vi hem till mamma, jag sov i 2 timmar medans mamma tog ett bad och gjorde sig i ordning inför festen på kvällen.

Det var ganska kul, maten var sådär och live-bandet var jättebra men dom fick avbryta efter halva spelningen då en tjej fick ett epilepsianfall och ramlade ihop på golvet.

Det blev en tidig kväll och jag kom hem vid halv 1 efter att ha skjutsat hem mamma, Ulrika, Elisabeth och chefen :)

 

Har bytt i barnens garderober här på morgonen och vikt ihop lite ren tvätt och diskat.

Nu ska vi göra oss klara och fara iväg och kolla på fotboll, Noras halva lag spelar cup-final!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0