Tandläkarbesök!

Har precis varit med Amanda till tandläkaren, hon var superduktig!

Dom räknade hennes tänder och sa att hon hade jättefina tänder och en väldigt bra munhygien :)

Hon fick en fin ring och ett Hello Kitty klistermärke..

Hon var mycket duktigare än Nora när hon var där sist så det gick fort och smidigt!

 

Innan vi fick komma in så satt vi och byggde med lite lego, Amanda har blivit en annan person känns det som ibland, till det bättre så det är jätteskönt! Hon är lugn och kan sitta still längre stunder utan att bli rastlös och stökig!

Vi bråkar väldigt sällan och hon börjar lära sig att lyssna :D

 

Vi börjar få ett bättre, lugnare och skönare liv här hemma!

 

Hon börjar bli stor nu min lilla tjej :)

Finaste Nora!

 

Jag har dom finaste barnen i hela världen och jag skulle göra allt för dom!

Jag älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0