En underbar dag!

Igår var jag på fest, var ganska kul trots att jag var nykter! Bra musik, några trevliga människor och massa prat :)

Kom hem vid kvart över 1 och var hyffsat trött eftersom jag hade jobbat under dagen också. Jag och älsklingen beställde en pizza och sedan somnade vi ganska snabbt.

 

Barnen sov hos farmor så vi fick en rejäl sovmorgon, sov lite för länge faktiskt. Hade nog förväntat mig att Marie skulle ringa och väcka oss men det gjorde hon ju inte...

Vi vaknade första gången vid 10 och skulle bara vila en liten stund till men vi vaknade kvart över 12!!

Fick smått panik och studsade upp ur sängen med min stora kropp. Sedan dess har vi hållt igång, vi har varit ute hela dagen och grejjat. Tagit fram lite utemöbler, barnen har cyklat och jag har städat bilen alldeles själv! Det har aldrig hänt förut så jag är jättestolt :D

Vilket underbart väder det har varit idag, nu är våren här på riktigt!

 

Hela familjen har duschat och sitter i pyamas (förutom Mats, han har vanliga kläder) och myser framför tv:n och datorerna :)

Jag har även kletat på mig en ansiktsmask som jag fick i julklapp, hur skön som helst.. den är varm och inte ett dugg stel!

 

Ska kika runt lite på datorn nu och sedan ska jag invänta att Big Brother börjar.. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0