Foglossning from HELL!

Fy fan vad ont jag har haft idag, får gå med små myrsteg för att det  inte ska göra allt för ont. Det gör ont i bäckenet, höfterna, svanken, ljumskarna och så strålar det ner i ena benet. Inte alls nå kul :( Hoppas på att det bara är tillfälligt och att det ger med sig snart. Det är ju lite drygt att sitta och skumpa i en bil fram och tillbaka till jobbet varje dag, det är ju trots att 5 mil enkel resa och det är inte det minsta bekvämt. I helgen kändes det ju lite bättre men så fort jag kom till jobbet igår morse och skulle kliva ur bilen så började värken. Tur att det kommer något väldigt fint av detta sedan <3

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ben there done that, fast jag skumpade åt andra hållet... dock samma väg!
Vissa dagar ett rent helvete!!!
Men nu ser du ljuset i tunneln =) Bara några dagar kvar!!

2011-04-12 @ 20:45:14
Postat av: zandra

Kom förbi imorgon o hämta bältet!

2011-04-12 @ 21:06:25
URL: http://www.minbebis.com/blogg/Zandras
Postat av: Lina

Har samma jag med :( ischias-nerverna som spökar ;( Skitjobbigt! Har hört att man ska röra på sig så mycket som möjligt, men hur lätt är det då när det gör så satans ont! Nä vi får kämpa! "Bara" 17 veckor kvar, eller? =)

2011-04-13 @ 09:22:31
Postat av: Idlisa

Sv: Tack, och lycka till du med :)
Foglossning låter inte så trevligt med det måste ändå vara värt alla symptom from hell för att få en bebis :)

2011-04-13 @ 12:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0