Påskhelgen!

Helgen har varit helt underbar, vädret har varit på topp och vi har fått jättemycket gjort! :)

I fredags var vi och åt middag hos Sandra och Helena som jag redan har berättat om.

 

I lördags var vi ute hela dagen och grejjade, Mats bytte däck på bilen och mamma och Kjell kom förbi en sväng. Barnen fick påskägg och vi bjöd på kaffe, det var skitkul med ett oväntat besök bara sådär :D

 

Igår for jag och barnen iväg till lekparken nedanför Amandas dagis tillsammans med Zandra och Liam, sedan köpte vi med oss lite gott fika och for hem till oss. Vi satt ute i solen och fikade och sedan gick vi in så Liam fick krypa av sig lite.. Gud så stor han har blivit! Tiden går så fort.. hoppas första året med bäbisen går i snigelfart så jag hinner njuta massor!

 

Idag klev vi upp tidigt och gjorde oss klara för en tripp neröver.. Vi stannade till hos pappa och farmor, sedan på IKEA och till sist var vi till Malin och hämtade Vilda. Tror Malin kommer tycka att det är jättetomt men hon får gärna komma hit och hälsa på.

Pontus och Vilda går bara omkring och spanar in varandra och fräser lite än så länge. Hoppas dom snart hittar tillbaka till varandra och blir bästa kompisar :D

 

Nu ska jag kika in lite bloggar och ta det lugnt ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0