Viktuppgång!

Vägde mig nyss och jag har gått upp lite till sen sist.. Börjar bli lite orolig nu, ska jag gå upp drygt 20 kilo denna graviditet också? Då kommer jag att väga närmare 80 kilo när det är dags att föda.

Med Nora vägde jag som mest lite mer än 70. Jag är snart där och då har jag 4 månader kvar!

 

Jag vägde mig den 30/11-2010, 2 dagar efter jag plussade. Då vägde jag 58,2 kg.

Idag väger jag 66,4 kg!

När jag blev gravid med Amanda så vägde jag 48 så jag hade ju 10 kg mer att starta med denna gång.

 

Jag vill passa på att vräka i mig en massa godsaker nu när jag ändå ska bli tjock men det kommer blir svårare att bli av med sedan.. jobbigt läge :S

 

8+6 vs 22+0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0