En dag på Försäkringskassan!

Idag har jag och Freja varit på min "gamla" arbetsplats och hälsat på. Jag lämnade tillbaka mitt kort och skrev under min uppsägning! Vilken skum känsla att säga upp sig, det är tråkigt att jag inte kommer att få träffa mina underbara kollegor men vilken befrielse! Jag slipper att pendla i fortsättningen och ska få göra något nytt. Det kommer att bli skitbra! Jag och Freja fick fina presenter som jag ska visa lite senare, tack alla! Jag åt lunch med Kristina, Elin, Anna, Hans, Maria och Malin.. BiteLine pizza.. hur gott som helst. Camilla och Alma hann jag träffa en sväng också! Freja har varit snäll hela dagen förutom på vägen ner i bilen, hon tappade nappen och skrek som en stucken gris ett tag. Fick stanna några gånger men till slut så somnade hon :D På vägen hem sov hon hela tiden!  Spegeln vi köpte var inte så jättebra, det såg ut som att Freja satt hur långt bort som helst men jag såg ju iallafall när hon spottade ut nappen.. Måste köpa en bättre sen om jag ska fortsätta åka med henne ensam i bilen! Mamma/mormor fick byta 2 bajsblöjor och jag fick med mig saft och sylt hem som hon har gjort alldeles själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0