Hinnsvepning

Imorrn kl. 8.40 har jag fått tid för hinnsvepning, om det har någon effekt så bör bäbisen vara hos oss senast på söndag! :)
Jag hoppas verkligen att jag är en av dom det fungerar på och att jag är mogen för att göra en svepning till att börja med!
Nora föddes på BF+1, om jag inte har fått bäbis senast imorrn så är det min längsta graviditet någonsin..
Efter besöket hos BM imorrn så ska jag ge mig ut på en promenad och hoppas på att värkarna sätter igång!
Vi får se om bäbisen och gammelmormor får samma födelsedag :)

Kommentarer
Postat av: sissy

Ska hålla tummarna för att du får din bebis snart! :)

2011-08-11 @ 19:14:29
Postat av: cicci

Jaha, hade aldrig hört att 3an kan bli mer jobbig. Hoppas det går bra för dig med imorgon! Inte helt osannolikt att vi båa är inne i helgen då =)
Tack & lycka till du med =)

2011-08-11 @ 20:10:19
URL: http://ciccisnotebook.blogspot.com/
Postat av: zandras

Håller tummarna för din skull :)
Vore ju mysigt om man fick komma till veckan o hälsa på er :) KRAM!

2011-08-11 @ 21:13:45
URL: http://www.minbebis.com/blogg/zandras

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0