Inte att leka med..

Hela morgonen har jag gått omkring och varit ledsen, för allt! Mest för att jag har sån värk i ryggen, svanken, fogarna, brösten och magen. Efter frukosten bröt det lös totalt och jag var otröstlig. Nu är jag glad igen men väldigt trött.. humöret svänger verkligen fram och tillbaka. Tur att älsklingen är förstående och han är ett stort stöd just nu. Vet inte vad jag skulle göra utan honom. När man är så här känslig så snurrar tankarna runt runt i huvudet, jag har dåligt samvete för allt och har en massa katastroftankar. Tänkte skriva ett inlägg lite senare om alla tankar som rör sig och om hur jag kämpar på med amningen som inte riktigt vill fungera.. Nu ska vi åka iväg till svärmor och umgås och äta lite middag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0