Dagen hittills..

Har varit väldigt trött idag men lite har jag fått gjort iallafall.. Har tvättat, handlat, haft svärmor på besök, tagit fram julpyntet som står på vardagsrumsbordet än så länge, burit ner grejer i förrådet och bakat. Försöker mig på att göra falska potatisbakelser som jag älskar men det verkar inte gå så bra.. blir inte riktigt som jag trodde men dom går nog ner i våra magar iallafall. Det är ingenting jag tänker bjuda på så jag tänkte göra en kokostoscakaka imorrn till dopet istället :) Vi orkar inte göra så mycket mer idag så julpyntet får stå så länge.. det kommer en dag imorgon också! Resten av kvällen tänker jag spendera i soffan med lite glögg och älsklingen <3 Dopklänningen har  kommit och ska testas, den ser lite liten ut men vi får väl tränga på den och hoppas på att Freja inte ser ut som en Michelingubbe! :D

images


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0