Dreams...

Tro om jag är gravid igen? Nä, det har jag väldigt svårt att tro! Men inatt drömde jag att jag var gravid igen och jag har aldrig haft sådan ångest förut. Jag var verkligen inte redo för ett till barn redan och jag kunde absolut inte tänka mig att göra en abort. Den där känslan har funnits kvar i kroppen hela dagen idag.. Lika bra man skyddar sig så att man slipper stå inför ett sådant val!

CIMG2404jag saknar faktiskt magen ibland..

Dagen idag har varit väldigt lugn.. vi har mest legat på soffan och kikat på tv:n. Grannen hade bakat en sockerkaka med saffran i som vi fick.. hon tycker om att baka men inte att äta så mycket, skitbra för oss! :) Hyresvärden har varit här och satt upp skötbordet inne på toan också så nu slipper vi byta bajsblöjor i köket :D Nu ska vi kika klart på idol och sedan väntar sängen..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0