Dryg natt..

Freja fortsätter att sova dåligt och jag går omkring som ett lik här hemma.. Förhoppningsvis så vänder det snart! :) Natten har sett ut såhär: *Freja somnade vid 00 och jag 00.45 *01.30 ville Freja äta, vi somnade om vid 2 *Jag vaknade strax efter 3 av att Freja skriker och flaxar med både armar och ben, hon somnar om på min mage vid 03.30. *04.35 ringer Mats telefon och självklart vaknar Freja och jag blir tokig! Hon kan inte somna om och strax efter 5 får hon lite mat igen. Vi somnar om vid halv 6. *Freja vaknar och skriker och flaxar igen vid 7, hon har svårt att komma till ro och ligger bara och vrider och vänder på sig. 07.18 kommer det ett jättelass i blöjan, JIPPIE (not!). *Vi gick upp för att byta blöja och sedan sov vi i en halvtimme ungefär innan hon vaknade igen och ville ha mat! *Jag fick sova nästan 2 timmar i streck efter det, äntligen :)

CIMG3166 Älskade lilla ängel, inatt ska vi sova gott.. eller hur!? :)

Jag har inte gjort något vettigt alls idag förutom att sortera lite tvätt. Ska fika lite nu och sedan ska jag vila en stund..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0