Helgen

Har inte riktigt haft till att skriva så mycket i helgen.. I lördags for vi som sagt till Sundsvall, jag skulle överraska barnen med att titta på Eric Saade.. Men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig :( Innan vi for in till stan så hälsade vi på Malin i hennes nya lägenhet som var jättemysig. Vi surrade lite och tittade på gamla kort. När klockan blev 13 så for vi vidare. Det var hur mycket bilar som helst på stan så vi for in i parkeringshuset, vi kom nästan längst upp innan vi hittade en parkeringsplats. Ut med alla ungar och skynda ner på stan.. Visste inte riktigt vart jag skulle men till slut så såg jag en folksamling där det knappt gick att komma fram. Förstod att jag började närma mig scenen. Det var packat med folk överallt! Det var inte det lättaste att komma fram med en barnvagn kan jag tala om. Till slut for vi längst upp och försökte hitta någonstans att stå men det gick inte så bra :/ Nora fick krypa ner på golvet och sätta sig intill ett galler och titta neråt så hon såg litegrann iallafall men Amanda och jag fick nöja oss med att bara lyssna. Hade jag inte haft Freja med mig så hade jag varit där iallafall en timme innan och ställt mig så långt fram som möjligt men men... bättre lycka nästa gång! Barna var iallafall nöjda och tyckte att det var en bra överraskning men jag kände mig lite misslyckad! När Saade att spelat klart så packade vi in oss i bilen igen och for hem till stan, kalas hos Julia väntade! Vräkte i mig en massa gott fika och 2 tårtbitar! :) På kvällskvisten for Mats till Nyppa och tittade på hockey och Ida och Julia kom och hälsade på oss. Julia sov kvar här, hon och Nora var uppe till halv 12 och fnittrade som bara småtjejer kan göra :D När vi gick och la oss så vaknade Freja och var superglad så det blev en lång dag.. Det tog vi igen dagen efter, vi klev inte upp förrän kl 11!! Hoppsan.. Det blev en lugn dag, vi slappade i soffan och fick upp lite grejer på väggarna (äntligen!). Vi har bestämt att vi ska vara klara till helgen när Per och Marie kommer upp :) Får väl se hur det går med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0