Innebandy hela dagen!

Igår tog jag med mig alla ungar och for till Matfors för att Nora skulle spela innebandy. Amanda fick vara hemma hos Linda, Anders och alla barnen under tiden. Hon blir så himla less och rastlös annars. Nora spelade de 2 första matcherna och de vann båda två!  Första med 2-1 och andra med 6-3. Det är skitkul att se dom spela nu :) Amanda hade haft det jättebra, hon hade fått hjälpa till att baka så hon var nöjd! Vi blev bjudna på både lunch och fika innan vi for hemöver vid 15 tiden, TACK! Jag la mig och vilade nästan direkt när jag kom hem, var skittrött och sedan hade vi myskväll här hemma.. Det var en bra lördag helt enkelt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0