Våran julhelg!

Julafton: Vi firade första halvan av julaftonen hemma hos Mats pappa, vi åt lunch och öppnade lite paket. Sedan for vi hem och då kom mamma, Malin, Emelie, mormor och morfar för att fira med oss här hemma. Vi hjälptes åt med maten medans morfar låg i soffan och vilade och barnen lekte. Allt gick smidigt och bra, det var ganska lugnt och skönt! Tomten kom efter middagen och det var minsann en trevlig tomte som kom i år och barnen tror fortfarande på tomten och jag känner mig lite elak! :P Ungarna fick jättemycket bra julklappar och även jag och älsklingen fick några :D Judagen:  Vi var hos Mats mamma och åt lite lunch/middag tillsammans med Mats syskon. Jättetrevligt och skönt att komma hemifrån allt stök :) Vi tog det bara lugnt på kvällen! Annandag jul: Jag låg och vilade större delen av dagen, vi hade inte inplanerat så vi var bara hemma. Första "vardagen": Idag har vi inte heller gjort så mycket.. Jag har varit en sväng på stan med Nathalie och så har vi postat ett paket och slängt alla sopor efter julklapparna! Ska nog skjutsa Emelie lite senare så hon får storhandla. Hoppas på att älsklingen kanske ska orka titta på en film ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0