Årets nyhet!

Jag har inte skrivit här inne så mycket, har bloggat på ett annat ställe ett tag när jag har haft tid och ork.

Jag har haft svårt att hålla tyst men nu börjar det bli dags att öppna munnen..

 

Några av stickorna         v.10+0                v.11+0               v.13+0

v.13+5

 

En 3:a är på väg, det är exakt 6 månader kvar idag till BF!

Vi plussade på första advent, har varit på inskrivning och lyssnat på det lilla hjärtat som slog 152 slag/minut.

Går in i vecka 15 idag :)

 

Vet inte vad jag ska skriva mer förutom att jag är så fruktansvärt lycklig!!

Barnen längtar jättemycket och har börjat fundera på namn och blöjbyten. Nora vill väldigt gärna hjälpa till med det har hon sagt, något säger mig att hon kommer att ångra sig :P

 

Kika in HÄR om du är nyfiken på hur resan som började i september har varit fram tills nu!

 

Jag håller in magen på alla kort för att veta vad som egentligen är bäbismage eftersom jag är så svullen ändå men det  börjar bli svårt att hålla in den nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0