Finnar

Den här graviditeten är inte ett dugg lik de andra.. Jag har varit extremt trött, mått jätteilla och är halvt förstoppad. Kan inte minnas att det var så  med de andra 2. Har dessutom fått en hårig mage och massor med finnar.. Dom sätter sig inte i ansiktet utan på halsen och bak i  nacken :( Har någon enstaka i ansiktet men det är inte hela världen. Det värsta av allt är att vissa blir ganska stora, dom går inte att klämma och det slutar med att det blir som små blåa "ploppar" som inte försvinner.. Någon annan som har haft eller har det likadant? Fick för mig att jag kände den lilla krabaten en sväng igår men jag vet inte riktigt.. Längtar tills jag får känna riktiga buffar :) Längtar till sommaren och lägger därför upp en bild från i somras när vi var ute och åkte båt! DSCF1055

Kommentarer
Postat av: elinlundberg

Det kanske blir en pojke denna gång då. :)

2011-02-06 @ 14:32:52
Postat av: zandras

Ja, hoppas det blir det :) En liten kille.

2011-02-06 @ 21:07:26
URL: http://www.minbebis.com/blogg/zandras

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0