Jag klarade det! :)

Jag var vaken hela kvällen igår, tittade på Melodifestivalen med barna och älsklingen. Nora höll sig vaken genom nästan alla bidrag, hon ville helst av allt se Danny som var sist. När han började sjunga slumrade hon precis till :) Amanda somnade precis när det började, som vanligt. Efter Melodifestivalen tittade jag och älsklingen på en film som gick på tv:n, Death Sentence. Superbra film men jag hade skyhög puls genom hela filmen :) Lyckades iallafall hålla mig vaken, händer nästan aldrig annars! Är lite trött idag, ungarna vaknade tidigt och ville titta på tv. Vi har ganska nyss ätit frukost och sitter i soffan och myser nu :D

Kommentarer
Postat av: mammatill3

Usch jag kommer ihåg den där tröttheten. Man orkar ju inget alls.

Sv: Det skulle vara ljusbrunt men konstigt nog så blev håret mörkare än innan xD Så jag vet inte kanske hade jag ljusare hår.

Okej då är din yngsta lika gammal som min yngsta tjej. Vilken månad är hon född? Min är född den 8 november 06.

Våra tjejer blev jätteglada för en lillebror så det är skönt. Jag själv var inte såå glad när mamma kom hem med en lillebror när jag va liten hehe

Ska ni ta reda på könet den här gången?

2011-02-06 @ 09:28:16
Postat av: mammatill3

Maj är en bra månad att fylla år i ;)

Vi valde att inte ta reda på könet med båda flickorna. Denna gången ville jag att vi skulle ta reda på könet och det gjorde vi. Så från v 21 så visste jag att töserna skulle få en lillebror. När ska nu på RUL? Vore roligt att få veta sen när ni varit där vilket kön det blir, fast jag antar att du skriver det här i bloggen ;)

2011-02-06 @ 10:36:29
Postat av: mammatill3

Ja visst är det... det är ett av de mest underbara ögonblicken i mitt liv, bortsett från förlossningarna alltså :)

Ja det förstår jag. Jag kunde inte heller hålla mig från att berätta vad vi skulle få :)

2011-02-06 @ 11:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0