Lördag

Usch, igår kände jag mig som världens sämsta mamma. Hade sån ångest och grinade en hel del :( Efter middagen blev jag trött så jag la mig på soffan för att vila en liten stund.. som blev väldigt länge till slut. Vaknade till nån gång när Mats for iväg, han väckte mig och sa att jag skulle försöka hålla mig vaken med Nora. Han hade plockat fram lite ostkrokar som vi skulle äta. Amanda hade redan somnat då.. Jag vet att jag sa att jag skulle försöka med det. Vaknade till en gång till när Nora sa att jag skulle spela in Let´s dance till Amanda, hon frågade också om inte jag skulle titta. Svarade att jag skulle försöka med det... Vaknade till liv kl. 22.00!! Nora hade då lagt sig framför mig i soffan och sov så sött. Fy fan vilken ångest jag hade, värsta jag varit med om :( Som tur va så hade hon bara sett de första 2 och sen somnat hon med.. Tog ett tag innan jag kunde somna om och komma till ro. Klockan ringde kl. 5 imorse, upp och hoppa och göra sig klar för jobbet :/ Nora blev jätteledsen när jag skulle åka och sa att jag skulle skita i mitt jobb och pengarna bryr hon sig inte ett dugg om! Det gör så ont i hjärtat och det märks att vi har alldeles för lite tid tillsammans! Längtar till sommaren när jag går hem på ledighet och kan ägna all min tid åt det bästa som finns i hela världen <3 Ikväll ska jag hålla mig vaken, iallafall så länge som barna är det. Vi har laddat upp med godis och chips och väntar in Melodifestivalen! Imorrn tänkte jag hälsa på Zandra om hon är hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0