Måste börja tänka mig för..

När jag bär tunga saker eller vrider kroppen på konstiga sätt så drar det till rejält i magen. Jag tänker liksom inte på att jag är gravid när jag ska göra vissa saker. Jag brukar ju bära Amanda ibland men det får snart vara slut med det. Rätt var det är så ilar det till också, som en stöt genom hela magen bara jag sitter still. Blev jätterädd idag då det hände. Börjar redan känna mig otymplig och tjock, det är jobbigt att böja sig framåt och jag kan inte dra in magen så mycket längre så jag kan tränga mig fram där det är trångt :/ Men det är så mysigt med magen och jag längtar tills den lilla börjar sparka så jag kan känna det på utsidan av magen! :) Har inte känt något mer sedan dom där buffarna :(

Kommentarer
Postat av: elinlundberg

Svar: Vi såg Tomorrow never dies som gick på tv:n, men jag slumrade till lite där emellan.:P

2011-02-19 @ 09:29:12
Postat av: Zandra

SV: Idag blir det lite handling på coop, ja o liam tar en prommis. J är hemma o grejar med det sista i lgh.. mycket småfippel. Vad ska ni göra? =)

2011-02-20 @ 11:10:25
URL: http://www.minbebis.com/blogg/zandras

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0