Städ-dag!

Vi kom igång vid halv ett tiden idag och satte igång med storstädningen, jag har ganska precis kommit ut ur duschen efter den långa dagen. Behöver inte säga så mycket förutom att det är så skönt när det är (nästan) klart. Bara lite grejjer kvar i köket att göra men det lämnar jag över till älsklingen imorgon ;)

Vi har torkat överallt, dammsugit, torkat golv, varit bakom varenda möbel nästan och legat på knäna och gnott, bytt sängkläder i alla sängar, tagit reda på tvätt, tvättat, diskat ett berg med disk och plockat som galningar!

Min rygg vill inte vara med så mycket mer nu :/

 

Amanda har blivit sjuk också, hon är kokhet och ligger och hostar för fullt. Lillgumman <3

 

Nora har precis lagt sig, dom är lediga imorrn eftersom skolan, fritids och dagis är stängt pga "inbildning" som Nora sa :D

Hon sa åt mig igår på bandyn också när jag var så himla trött att jag skulle ta och haka upp mig :)

 

 

Älskar min underbara familj och jag längtar tills sommaren då vi blir fler! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0