Besök på förlossningen

Vi var  in en sväng på förlossningen ikväll, anledningen denna gången var att jag inte hade känt några rörelser alls i princip under hela dagen så vi blev lite oroliga. Tur att dom är så himla trevliga och förstående där så jag behöver inte känna mig så dum.. det är ju ändå tredje barnet men jag har aldrig varit så orolig under någon graviditet tidigare som jag är nu! Först hamnade vi ett rum där våra f.d grannar låg, hon hade världens värkar och jag tyckte det kändes lite dumt. Vi fick som tur va byta rum :D Dom tog en CTG kurva och den såg bra ut men bäbisen rörde sig knappt något alls under tiden jag låg där. Jag fick halsa en iskall sockerdricka och tadaaa.. Bäbisen vaknade till liv och fick hicka :) Den behövde en kall sockerkick! Sedan dess har allt varit som det brukar så nu är jag lugn igen! :D Nästa gång vi åker in så får det vara på riktigt.. förhoppningsvis så är det inte så långt borta... CIMG2271

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0