BM besök

Idag fick vi ställa klockan och kliva upp "tidigt" för att åka till barnmorskan.  Hela familjen var med den här gången :) Allt såg bra ut och det fanns inte så mycket att prata om, det är liksom bara dags för bäbisen att komma ut nu! Blodsocker: 7,6 SF mått: 34 cm Hjärtljud: 130 (bäbisen var väldigt lugn idag) Vikt: 76,8 Jag fick för mig att jag inte hade gått upp så himla mycket men det är ju faktiskt nästan 19 kilo!! Inte konstigt att jag känner mig tung och otymlig :) Ska bli kul att kämpa bort dessa kilon sen.. :D 21 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: cicci

Samma SF-mått och vikt som mig då jag var till BM sist!

2011-07-21 @ 15:49:18
URL: http://ciccisnotebook.blogspot.com/
Postat av: cicci

Mmm det är en vecka kvar idag så det är nära nu! Njaaee, inga riktiga känningar tror jag. Har haft molvärk en hel del ett tag ... men nu inatt och idag har jag även känt som mer småhugg därbak ... så jag vet inte vad det kan va. Men bebisen är fortfarande hyperaktiv därinne och de säger ju att den ska bli lugnare också ... hoppas man bara slipper gå massa över tiden!
Mår du bra då?

2011-07-22 @ 17:17:22
URL: http://ciccisnotebook.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0