Kvällsfunderingar!

Trots att det är ett tag kvar tills bäbisen ska tänkas komma ut så börjar tankarna att snurra.. När ska man packa BB-väskan? Vad ska man packa? Jag kommer förmodligen att åka hem så fort som möjligt.. Vem ska passa Nora och Amanda? Vem kan köra in oss? Vem/vilka ska vi berätta för att vi åker in? Jag skulle ju helst av allt vilja sköta allt själv och smyga iväg utan att någon får veta nåt och att det blir värsta överraskningen men det går ju inte :/ Har du några tips och ideér så dela gärna med dig! :)

Kommentarer
Postat av: minisoutfit

Till BB: Nåt att snaska på, drickor, tandborste/tandkräm och duschcreme ;)
Från BB: Stora bindor (om du åker hem tidigt);)
å mycket mer förstås...:)
Kram

2011-06-19 @ 00:04:13
Postat av: Zandra

Om jag var du skulle jag gjort klar BB-väskan redan nu, allt utom ätbara ting :)
Och det som jag hade andvändning av (utav ALLT som man packade ner) var mjukt toapapper, bebiskläder för några ombyten, 3 mössor, en filt, babyskydd, duschcreme, schampo, bodylotion, trosor i massor :P, myskläder, inneskor. Ett tips kan ju vara att ta med nått gott o äta på efter förlossningen.. Så långt tänkte inte jag nämligen :P Och på midsommar va det inte så mycket öppet :P Hehe! Vem som passar barnen är nog det minsta bekymmret, mor/farföräldrar eller syskon ställer säkert upp :)
Tror ni löser allt då det väl är dags :)
Och blir det nåt problem så vet ni att även vi finns här o ställer upp så klart :)

2011-06-19 @ 13:41:49
URL: http://www.minbebis.com/blogg/zandras

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0