Bästa dagen det här året..

hittills! :)

 

Vi har ganska nyss kommit hem från ultraljudet och shit vilken upplevelse. Hade helt glömt bort hur det var!

Allt såg jättebra ut och bäbisen gjorde en kullerbytta och bytte ställning helt och hållet. 
Den är 19 cm lång och väger ca 260 gram! Lårbenet var 3 cm.

Vi kunde till och med räkna fingrarna :D

Vi fick se munnen röra sig och h*n låg med båda händerna mot min urinblåsa från början.

H*n låg med ena handen bakom huvudet ett tag också precis som mig när jag låg på britsen.

 

Våran lilla älskling som fortfarande är en h*n.. det ska bli så spännande att se vad det är för nåt när den kommer ut!

Bara 20 veckor kvar nu.. jag är så lycklig!!

 

Ser ni den söta lilla näsan? :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0