Blodtrycksfall..

Idag hände det igen, satt på jobbet och från ingenstans så började jag toksvettas, blev yr och mådde illa. Kände redan på morgonen att bäbisen inte låg så bra i magen, kände ett obehagligt tryck och jag fick knappt i mig nåt fika. Lutade mig bakåt i stolen ett tag med det hjälpte inte så jag fick gå och lägga mig i vilorummet i 1 timme innan jag var på benen igen. Ringde till barnmorskan för att höra om hon hade några tips på vad jag kan göra när det händer och det hon sa var att jag skulle äta regelbundet, dricka mycket vatten och luta mig framåt eller lägga mig på sidan om jag känner att det är på ingång. Mitt blodtryck är åt det lägre hållet så det var tydligen inte så konstigt att jag kunde få rejäla känningar :/ Just nu mår jag bra iallafall och bäbisen ligger bra :) Bra 100 dagar kvar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0