Frejas sov och matrutiner

Freja sover inte alls lika bra på nätterna längre. Tror det började i samband med flytten :/ Tidigare har hon vaknat 1 gång/natt och har kunnat sova 5-6 timmar i sträck.. Men inte längre :( Hon har alltid ätit var tredje timme på dagarna men nu gör hon även det på nätterna. Inte alls nå kul.. men förhoppningsvis så kanske hon börjar sova bättre snart igen! När det gäller maten så börjar jag misstänka att hon inte blir riktigt nöjd när jag ammar. Hon suger en liten stund på ena bröstet och sedan skriker hon och vill inte suga där mer. Jag byter sida, hon suger en liten stund och sedan skriker hon igen. Än så länge så äter hon fortfarande var tredje timme och verkar nöjd däremellan så hon får ju i sig nåt iallafall. Hoppas på att kunna amma i några månader till! :D

Kommentarer
Postat av: heartan

Precis samma här med amningen, illvrål efter en liten stund. Även om jag byter. Men tyvärr är det ungefär en gång i timmen här - eller varannan när det är "lugnt". Hoppas att det blir bättre för det är himla jobbigt. Skulle vilja amma ett halvår iaf. Fast just nu känns det VÄLDIGT långt...

Hoppas ni får tillbaka era rutiner! Verkar iofs som alla våra små har nån liten rubbning nu, Vincent har ju nästan sovit alla nätter sen vi kom från BB men ett tag har han velat äta vid tre-fyra på natten. Kanske de får jetlag av att det är mörkt så tidigt??

kram

2011-11-14 @ 17:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0