Kramforsresan!

Jag har haft två jättebra dagar i Kramfors tillsammans med mina nya arbetskamrater. Jag var ju skitnervös innan jag for till jobbet men det släppte så fort jag kom in. Camilla kom och mötte mig och följde med mig till min nya chef, han tog emot mig och visade mig runt inne på kontoret. Alla var jättetrevliga och jag är glad att jag hade mig med Freja, det lättade upp stämningen lite och jag kände mig inte lika blyg. Jag har ätit god mat, sovit gott på hotell, lyssnat på 2 föredrag om arbetsmiljö och mångfald och så fick vi göra några grupparbeten. Freja skötte sig exemplariskt under hela resan och jag blev jätteförvånad över att hon var så lugn och glad bland alla människor och allt surr. Hon var lite ledsen igår under middagen pga att hon var jättetrött men annars har hon inte gjort mycket väsen av sig. Vi somnade vid 23 tiden igår och vaknade första gången vid 3 och sedan när klockan ringde vid halv 7! Helt underbart! Det var lite tomt att vakna upp utan Mats och barnen men ändå skönt att bara behöva tänka på sig själv :) Sammanfattning: Jag har sett  många nya ansikten och det är inte många namn jag kommer ihåg men det kommer väl med tiden. Alla var hur trevliga som helst och erbjöd sig att hjälpa mig med allt möjligt :) Chefen verkar vara kanon och det var en väldigt lättsam och skön stämning. Det här känns jättebra och jag ser fram emot att börja jobba lite snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0