Lördag

Igår gjorde jag inte mycket alls förutom att skjutsa och hämta Nora på skolan.. låg på soffan och tog det lugnt mest hela dagen. Vi handlade lite och kikade på Idol. Som vanligt så  tittade Amanda bara en liten stund innan hon gjorde sig klar och gick och la sig i sängen. Får se hur länge hon orkar vara vaken ikväll :) Idag har jag lekt taxi, det har varit ett himla åkande hit och dit. Amanda har varit på kalas och Nora har varit hos en kompis. Mats har varit hos optikern och gjort syntest till lämpen och sedan tittade han på hockeyn hos Nyppa. Jag har haft besök av Zandra och Liam, jättekul! :) Vi surrade bara en massa och Liam lekte lite med Amanda. Nu ska jag slå mig ner i soffan och stanna där resten av kvällen :D

Kommentarer
Postat av: mammut

Gör du rätt i! :)

2011-11-19 @ 19:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0