Onsdag

Idag har vi tagit det ganska lugnt. Nathalie och Ellen kom förbi på förmiddagen och stannade ett par timmar :)
Fick hjälp att bära ner lite grejer i förrådet och så fikade vi tills jag höll på att spy!

Har iallafall plockat in mina, Mats och Frejas kläder i garderoben och älsklingen har fixat lite i vardagsrummet. Få år se hur mycket vi hinner med imorrn..

Ikväll var jag på gymmet för första gången i hela mitt liv. Det var riktigt kul faktiskt, jag höll mig kvar på löpbandet hela tiden. Provade några grejer i styrkerummet också men Nathalie skrattade mest åt mig :) Måste prova mig fram för att hitta min grej ;)

Nu ska vi sova, hoppas på en lika härlig dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0