Skön söndag

image

Idag har jag inte gjort så mycket, mest bara tagit det lugnt!

Mats och Nyppa har bytt däck på bilen och hängt upp hatthyllan ute i hallen :)

Ikväll provade jag på body pump för första gången, riktigt jobbigt men kul! Jag har redan ont i armarna och benen så jag gruvar mig för att vakna imorrn.. Haha!

Snart ska vi ta och krypa ner i sängen. Alla barn sover redan sött.
Vi försöker vänja Freja vid att sova i sin säng och inatt sov hon där fram till 5! Vi får ser hur det går inatt, det är så tomt utan henne i sängen så det är mest jobbigt för mig och Mats :)

Imorrn väntar lite roliga grejer.. ett besök hos frissan, utvecklingssamtal på skolan, vi får telefon och internet inkopplat, ny spis och så kanske Nathalie och Ellen komet och hälsar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0