Torsdag!

Gomorron!

Dagarna och veckorna går så snabbt, om 1 månad är det julafton och det har inte kommit en snöflinga än. Men jag klagar inte, längtar inte alls efter kylan! Det får gärna komma lite snö till jul iallafall annars blir det ingen riktig jul.

Jag sitter med Freja i soffan, vi ska snart mysa ner oss under filten och vila lite. Sover inte alls nå bra på nätterna nu. Amanda kommer alltid in en gång på natten och vill att Mats ska lägga sig med henne i hennes säng. Freja vaknar minst 2 gånger varje natt och vill ha mat. Och sedan har jag en nacke och en hals som bara gör ont..

Freja sov bra igår på dagen iallafall, alltid något! :D Hon åt vid 8 och sedan var vi på babymassagen. Hon somnade i bilen på vägen hem, trodde att hon skulle vakna och äta vid 11 men hon fortsatte att sova. Hon vaknade 13.30! Då hade jag hunnit hämta barnen och skjutsat hem dom och sedan åkt ner till Nathalie och Ellen. Hon var vaken en liten stund men sedan somnade hon igen och sov till 17 tiden!

Det spelar ingen roll hur lite jag får sova eller hur mycket barna bråkar Jag älskar dom lika mycket ändå

CIMG2913

Mina änglar


Kommentarer
Postat av: familjenaddams

Så fina barn du har!!!

Postat av: Veralena

Fin bild!
Tack för receptet:)

2011-11-24 @ 10:34:08
URL: http://vdeak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0