Babymassage

Idag har jag och Freja varit på första babymassagen, vi har 4 gånger kvar nu :) Jag tog med mig kameran för att knäppa lite kort men det glömde jag helt bort.. :/ Tyckte det var jättekul och mysigt, vi var bara 5 st så det var lugnt och skönt. Mysig belysning, tända ljus och lugn musik.. Freja verkade tycka om det iallafall för hon låg och flinade mest hela tiden! Efter massagen så gick vi på promenad med Nathalie, Ellen, Cicci och Isabelle, vi var ute 1 timme ungefär och Freja sov gott i vagnen hela tiden. Tror hon blev riktigt trött efter massagen för hon vaknade inte förrän vid 13.30 och ville ha mat. Nästan 5 timmar efter tidigare mål. Jag har varit dödstrött sedan jag kom hem så det blev sallad till middag, ingen av oss orkade laga någonting! :D Vi har även varit förbi lägenheten en sväng och kikat och dom har kommit en bra bit på väg och det blir skitsnyggt! Längtar tills vi flyttar nu, tycker inte om att det är så rörigt som det är just nu..

Kommentarer
Postat av: cicci

Ja jag tror Isabelle måste ha blivit trött med. Väckte henne vid 13 för mat och sen somnade hon om direkt och sov till 16.00. Jättelänge för att va henne! Det var mysigt!

2011-10-19 @ 21:23:02
URL: http://ciccisnotebook.blogspot.com/
Postat av: Emma

Lät ju jätte mysigt med babymassage och som en underbar dag

2011-10-22 @ 17:21:20
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0