En härlig dag!

Idag har jag äntligen fått lite gjort här hemma.. Dagen började med en liten sovmorgon, klev upp vid halv 9! Det var hur skönt som helst. Satt i morgonrocken hela förmiddagen med en lite gnällig Freja, hon hade ont i magen idag igen :/ Nu verkar det ha släppt efter en rejäl bajsning lite tidigare *hoppas* Vid 12-tiden så gick Nora och Amanda ner till Hanna och Timmy för att leka lite. När Mats klev upp så passade jag på att slita ur alla sängkläder ur sängarna, tvätta, diska och DAMMSUGA! Äntligen fick jag det gjort.. nu tänker jag inte städa nå mer innan flytten ;) Jag fick hjälp av älsklingen att bädda sängarna igen! När jag trodde att barna skulle komma hem så ringde Camilla och frågade om dom fick följa med dom på bio. Klart jag inte säger NEJ till det! Dom hade haft det jättebra, det var första gången för Amanda och hon satt still hela filmen! :) Nu ikväll så har jag färgat håret och det blev precis som sist.. har en härlig blandning av fina höstfärger i håret nu! :P Älskade syster Emelie är tillbaka och stannar förhoppningsvis hela veckan! :D Kul att ha henne här även om hon är helt hopplös att få upp på mornarna.. Morgontröttare människa får man leta efter!! Snart dags att knoppa, vi hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: En liten

Sv: Tack för tipset. Provade smörja med Idomin och det blev mkt bättre. Inbilliar jag mig iaf! ;) Ska kolla om det finns fler som är intresserade av en vikt-grupp och hur man isf skulle kunna göra en. Vore roligt att kunna peppa varann lite.

2011-10-02 @ 22:43:35
URL: http://www.minbebis.com/blogg/enliten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0