En lång dag

Dagen började med att Nora hade en träningsmatch. Från kl 10 till 12 stod jag efter en vägg med Freja i bärselen, fy fan vad ont jag fick i nacken och i ryggen! Dom förlorade med en hel del men det gjorde inte så mycket, dom kämpade på bra och Nora hade 2 målchanser. Tjejerna dom spelade mot var några år äldre och huvuden längre så det såg lite komiskt ut :) Vi for aldrig till Matfors, Linda var inte så pigg och orkade inte ha något kalas :/ Vid 14-tiden skjutsade jag Nora till Alma och Blossom, Amanda fick också stanna kvar så jag kunde åka hem och vila! TACK för det Anna och Patrik! :) Mats var hos Håkan och tittade på fotboll under tiden. När jag hade vilat klart så hämtade jag barnen och Mats och vi for till Frasses för att äta lite middag. Sedan skjutsade jag tillbaka Mats till Håkan och jag och barnen for hem. Vi har myst framför tv:n och ätit lite gott. Freja har haft en jobbig kväll, från 17.30 har hon gnällt nästan hela tiden. Hon har haft ont i magen och varit väldigt trött. Just nu är hon glad och ligger i soffan och sprattlar, hoppas på att hon vill sova med mig snart :)

CIMG2845

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0