Härlig dag!

Fick en liten sovmorgon imorse, Mats klev upp och gjorde klar Nora för skolan så jag behövde bara dra på mig byxorna och skjutsa henne kvart i 8! :) Åt gröt till frukost och sedan gick jag på en långpromenad med Cicci, Nathalie och barnen. Det blev en promenad på lite mer än en timme och jag fick ihop nästan 9000 steg! :D Har packat litegrann och tvättat. Det känns som att det inte är så mycket kvar att göra nu innan flytten.. skönt! Mats, Nyppa och Lallo körde förrådsgrejerna idag så vi slipper det sen. Snart börjar Idol så vi ska ta fram lite glass, cola och jordnötsringar! Har inga planer för morgondagen än så länge, en liten promenad ska jag ge mig ut på iallafall men jag tror jag måste ta det lite lugnt någon dag. Har så ont i höften och ljumsken! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0