Hjärtat i halsgropen

Jag höll på att krocka idag med Nathalie och två små bäbisar i bilen :( Fy fan, tror aldrig jag varit så rädd i hela mitt liv..

Vi hade varit hem till mig och hämtat barnvagnen, jag körde efter Södra vägen på väg in mot stan och rätt vad det är så börjar Nathalie att grymta och hon flög upp från sätet.
I nästa sekund så ser jag ett rådjur mitt framför bilen, det var inte många millimeter från att jag körde in i det. Har aldrig sett ett så stort djur så nära någon gång!
Jag hade så ont i bröstet efteråt och jag vill inte ens tänka på vad som kunde ha hänt...

Som tur var så klarade vi oss allihopa :)


Kommentarer
Postat av: mammasandraa

Usch och fy ! Jag förstår känslan. Har varit nära älg två gånger men lyckats veja undan.. Vilken tur att allt gick bra!

2011-10-19 @ 23:49:41
URL: http://minbebis.com/blogg/mammasandraa/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0