Jag älskar mitt liv!

Idag har jag träffat Zandra och Liam som jag inte har sett på evigheter! :) Vi tog en sväng på stan och sedan gick vi hem till henne och fikade och surrade. Det var hur kul som helst, Liam hade blivit så stor. Längtar tills nästa gång vi ses och jag hoppas vi kan träffas lite längre då också! :) Fick med mig en påse hem med lite kläder till Freja också, tack! På eftermiddagen så ringde jag 3 av 4 samtal som jag hade tänkt att göra. Det sista ska jag ringa imorrn! Nathalie kom förbi med ett måttband så nu ska jag skita i vågen framöver och mäta mig istället. Siffrorna idag var inte så uppmuntrande kan jag säga :/ Behöver någon som kan slå mig eller ge mig en fet stöt bara jag tänker på godis, det är inte så lätt att låta bli att äta när vi är 3 godismonster här hemma :( Vi var på Ica Maxi en sväng och handlade middag och sedan kom pappa förbi och hälsade på en stund. Freja har badat och Emelie är tillbaka så allt är i sin ordning :)

Nu ska vi krypa ner och hoppas på att dagen imorrn blir lika bra som idag, det är dags för ett besök på öppna förskolan igen!

Älskar mitt liv just nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0