Nu är det allvar

Nu jävlar händer det grejer, jag ska göra något som jag aldrig någonsin har gjort tidigare! Jag ska börja träna på GYM.. haha, det trodde jag aldrig om mig själv. Det öppnar om ca 2½ vecka och då finns det ingen återvändo. Eftersom jag kommer att betala en hel del pengar så är det bara att pallra sin feta röv dit :) Jag kommer att ha sällskap så det ska nog gå bra.. Börjar fundera på vad man har för slags kläder på ett sånt ställe.. hmmm, någon som vet? Jag vill ju inte komma dit i ett par supervarma mysbyxor direkt. Även om jag inte kan något så måste det ändå se ut som det ;) Nu jävlar ska kilona rasa! :D

Kommentarer
Postat av: cicci

ha ha, härligt! Nu j-klar ska det tränas =)

2011-10-12 @ 20:20:14
URL: http://ciccisnotebook.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0