Söndag

Inatt sov Freja bra igen, synd bara att jag inte gjorde det :/ Inte så smart att lägga sig kl 1 på natten när man har en bäbis.. Jag är som ett lik idag! :/ Freja vaknade första gången vid 4 för att äta och sedan vid 7, somnade om efter det och klev upp kl 10. Varför la jag mig inte vid 22? Nora är hos Tilde och leker, Amanda är ute på gården och Freja har precis somnat. Tänkte passa på att vila lite jag med innan hon vaknar igen! :) Lallo och Marie bjuder på middag idag, stuvade makaroner och korv! Hur gott som helst :D Måste nog testa att göra egna stuvade makaroner någon gång. Mamma, kan jag få ditt recept? ;) Hoppas på att Zandra är fri ikväll så jag kan åka dit och hälsa på en sväng!

Kommentarer
Postat av: syster

Stuvade makaroner är busenkelt:) De skulle till och med du klara av!:)

2011-10-09 @ 17:31:24
URL: http://lundbergmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0