9 fina år tillsammans..!

Åren går så fruktansvärt fort, tänk att vi har varit tillsammans i 9 år. Det är ganska länge när man tänker efter. Vi var ju bara små ungdomar när vi träffades och blev tillsammans, då trodde jag inte ens att vi skulle hålla ihop mer än 2 veckor. Jag minns våra första dagar tillsammans som om det vore igår.. Hur vi blev tillsammans, vilka låtar vi lyssnade på och ibland kan jag nästan känna lukten från Mats lägenhet. Jag skulle vilja uppleva allt igen från början! :) Vi har nog gått igenom det mesta tillsammans och idag är vi starkare än någonsin. Kärleken är obeskrivlig och vi är världens bästa team. Vi är menade att vara tillsammans  ♥

Mats, Jag Älskar Dig

Nu och för alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0