Börjar bli stressad..

Nora fyller år om 6 dagar och jag börjar bli lite smått stressad.. det var ju inte alls nå bra att jag skulle bli sjuk just nu..! :( Har jag köpt några presenter? -NEJ! Har jag bakat? -NEJ! Har jag städat? -NEJ! Har jag planerat kalaset? -NEJ! Bakningen tänker jag strunta i, det finns goda kakor att köpa! Det får bli en lite enklare städning i form av dammsugning och kanske lite dammtorkning. Tänker inte slita ut mig eftersom vi ändå snart ska börja slita i alla grejer och packa! Kalaset får jag börja fundera på snart och skriva några inbjudningskort. Tror det får bli mindre barn den här gången och  kanske inte 2½ timme. Jag höll på att bryta ihop förra året :S Någon som vill komma hit och hjälpa till lite kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0