Fredag

Mamma kom upp sent igårkväll och gjorde mig sällskap inatt, det var jätteskönt även om det inte behövdes så mycket hjälp. Barna blev lite förvånade imorse när dom vaknade och såg att mormor var här :) Nora fick skjuts till skolan imorse, hur skönt som helst.. hon fick även skjuts hem så jag slapp tänka på det. Har varit lite piggare idag, näsan rinner fortfarande och halsen och huvudet gör ont men jag tror inte att jag har någon feber iallafall.. Fick en glad överraskning vid 10, älsklingen skulle få komma hem idag! Jag blev överlycklig så jag gav Freja lite mat och sedan for vi ner till Sundsvall och hämtade hem han! :) Det är så skönt att han är hemma även om han inte kan göra så mycket. Jag lider när jag ser hur ont han har och hur jobbigt det verkar vara att knappt kunna röra sig. Men han kan iallafall sitta och hålla i Freja och det är värt hur mycket som helst. Jag har till och med kunnat vila i nästan 2 timmar!! Nu ska jag åka iväg på affärn och handla lite gott till ikväll och så ska vi lyxa till det med lite kinamat till middag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0