Freja 1 månad!

Idag är det 1 månad sedan lilla Freja kom ut till oss.. Som vi hade väntat och längtat, dagarna kändes som evigheter och nu rusar tiden iväg. Kan inte förstå att hon redan är 1 månad gammal!

CIMG2725

CIMG2726

CIMG2728 Hon har blivit jättestark i nacken och är väldigt nyfiken av sig. Hon har även kommit in i någon slags period när hon vill bli buren nästan hela tiden och så fort vi lägger ifrån oss henne så vaknar hon och gnäller (förutom just nu när hon ligger så snällt här bredvid mig i soffan).

Skötbädden är hennes bästa vän, när vi lägger Freja där så blir hon knäpptyst och stirrar rätt upp på leksaken som hänger där. Jag filmade henne en liten stund när hon låg där tidigare och jag fick nog med ett litet leende! :D

Hon har även fått för sig att hon inte är så förtjust i sin pappa, så fort han ska ta henne när jag skjutsar Nora och Amanda eller ska göra något annat så skriker hon tills jag kommer tillbaka. Väldigt jobbigt, allra helst för Mats som inte vet vad han ska göra :( Förhoppningsvis går det över ganska snart..! :D

Våran lilla prinsessa, du är så underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0