Mys med Nathalie och Ellen!

I förrgår var vi på öppna förskolan igen med Nathalie och Ellen, ungarna sov under hela tiden vi var där så vi satt bara och surrade i ett hörn. Vi blev kvar i 2 timmar innan vi for ner på stan. Vi gick på Wayne´s och fikade och försökte väcka Freja för lite mat men det gick inte alls. Efter en halvtimme gav jag upp så vi gick ner på stan. Så fort vi kom in på Åhlens så vaknade Freja och var jättehungrig så jag fick sätta mig i en liten hörna där barnen kan bygga med lego och amma henne. Satt inte bekvämt för 5 öre och jag blev så full i skratt, är det inte typiskt bäbisar att alltid vakna vid fel tidpunkt!? :) På eftermiddagen for vi bort till lägenheten för att skriva kontrakt men det hade dom glömt bort att göra i ordning så vi surrade lite med den andra hyresvärden och fick se vad dom hade tänkt på för tapeter till våran lägenhet. Det kommer att bli så jävla fint när allt är klart och det känns jättebra! :D Stefan kom förbi här på kvällen så vi kunde skriva kontraktet! Igår efter att jag hade hämtat hem Amanda från dagis så åkte jag och Freja med Nathalie och Ellen till Birsta. Vi var där i drygt 4 timmar och hem kom jag med lite små handdukar och servetter.. hahaha.. jag gjorde av med 60 kronor ungefär! Vi gick omkring och tittade på en massa barnkläder och surrade. Skitkul :) Freja kräktes ner golvet inne på IKEA restaurangen också, hahahaha.. världens pölar! Idag har jag bara legat på soffan och vilat, skönt och välbehövligt. Ikväll är det fotbollsavslutning för Nora och en match mellan tjejerna och mammorna väntar. Jag står över detta år eftersom jag inte ens kan jogga än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0