Rörigt..

Shit vilken dag det har varit, det är så mycket nu så jag orkar inte tänka.. För det första så har vi fortfarande inte hittat någon lägenhet att flytta till om en månad. Vi har kikat på en som var jättefin idag men den ligger på helt fel sida av stan, allt annat var hur bra som helst! Vi ska avvakta morgondagen och se om vi får veta något om lägenheten mittemot dagis som vi vill ha.. För det andra så kommer jag inte att få en enda krona i lön denna månad, det verkar snarare som att jag kommer att få betala tillbaka drygt 3000 kronor! Jag får inte heller någon vidare föräldrapenning, knappt 6000 kronor. Det hade kunnat funka om det inte vore för att vi har en massa räkningar denna månad som normalt inte kommer! Fan vad jag hatar allt som har med pengar att göra! För det tredje så kommer jag snart att skrota bilen, vi har precis haft den inne på verkstan och fått den lagad för lite mer än 6000, nu verkar det som att nästa problem kommer. Samma som var när vi skulle köpa den! Jag orkar inge mer nu, jag orkar inte tänka. Hoppas på att lite ska lösa sig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0