Världens längsta promenad!?

Igår gick jag längre än vad jag gått totalt det senaste året kändes det som..! Jag började att gå hemifrån vid 9, mötte upp Nathalie på öppna förskolan där vi tillbringade några timmar. Kul att komma ut lite och träffa lite nytt folk. Jag är lite blyg ibland så jag hejjade bara på några stycken men det släpper väl eftersom antar jag så jag kan prata med några fler :) Freja och Ellen var minst där, alla andra barn var mellan 6-12 månader tror jag.. Vi hade väldigt trevligt iallafall. Vid 12-tiden gick vi ner på stan en snabbis, Nathalie skulle köpa en mascara och jag skulle in på banken en sväng. När jag var klar där så fick jag gå i raketfart för att hinna hämta upp Amanda och Nora. Jag hann precis tills att Nora slutade och jag höll på att svettas ihjäl. Vi gick på tempo och handlade lite innan vi gick hemåt igen. Jag var helt slut när jag kom hem vid 14! Imorrn ska jag dejta Nathalie och Ellen igen, vi ska ut och trava och bli av med några kilon ;)

Kommentarer
Postat av: cicci

Ja, då väger Isabelle mer. Nu får hon snart sluta käka så mycket tycker jag ;) Hon växer ju ur kläderna på ett kick!

Ja vi måste ta oss på ÖF =) kul också om det är fler små bäbisar där och inte bara stora. Nästa vecka ska vi på mitt jobb och hälsa på. Men vi får se om vi hinner med det på förmiddagen isf. Måste man vara där vid 9.00 eller är det flera som dyker upp lite senare under förmiddan?

2011-09-22 @ 20:30:14
URL: http://ciccisnotebook.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0