Världens snällaste bäbis!

Mats gick och la sig tidigt igårkväll med Nora och Amanda så att han skulle orka upp till operationen idag. Håller mina tummar och tår för att operationen går/gick bra och att han inte har allt för jävla ont när han vaknar.. ♥ Jag och Freja gick och la oss vid 22-tiden, hon hade ätit vid åtta så jag räknade med att jag skulle få sova ca 1 timme innan hon ville ha mat igen. Världens bästa och snällaste Freja kände väl på sig att jag inte var så pigg så hon vaknade inte förrän strax efter  1 och sedan vid 4. Hon somnade om direkt efter matningen och byte av blöjan! Hur skönt som helst :) Mats for hemifrån strax efter 6 imorse, Amanda blev ledsen då så hon kom och kröp ner med mig i sängen en halvtimme innan vi klev upp. Marie skjutsade iväg Nora och Amanda till skolan och dagis så jag kunde ta det lugnt, TACK! Jag är tyvärr inte ett dugg piggare idag, näsan rinner, huvudet värker och det känns som att jag har taggtråd i halsen :( Ska försöka vila lite nu om Freja tillåter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0