En låååång skön promenad i solen!

Man kan säga att jag tog igen långpromenaden idag som jag missade igår!

Jag tog med mig alla ungarna och gick ut i det underbara vädret, det blev en väldigt lång promenad och vi var ute i lite mer än 2 timmar! ♥ Inte en endaste gång klagade dom på ont i benen eller att det var jobbigt och Freja sov hela vägen, är jättestolt! :)

Vi hann med en sväng på COOP och ICA också, köpte ett par vårskor till Amanda för 55:- och glass. Jag orsakade världens kö inne på COOP när jag skulle köpa skorna, dom gick in i kassan för 249 :- och jag tänkte inte betala en krona mer än 55 :- eftersom det var det som stod på lappen där dom var. Efter mycket om och men sprang kassakillen iväg själv och kollade upp detta eftersom det inte fanns någon annan som kunde göra det. Vilken tur att jag inte stod efter mig själv i kön, jag hade brytit ihop!!! ;) Det tog ju ett tag.. haha!

Det var underbart att komma gå runt stan. En massa fågelkvitter, en båt som var ute och for, mycket fina blommor och motorcyklar.. Det är bara sommarvärmen som fattas nu ♥

wpid-2012-04-29-10.58.07.jpg wpid-2012-04-29-11.02.04.jpg

wpid-2012-04-29-11.00.57.jpg wpid-2012-04-29-11.01.18.jpg

wpid-2012-04-29-12.21.20.jpg

Nästa gång jag tar den här rundan ska kolla hur långt det är, det känns alldeles lagom iallafall! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0